1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: COMUNA DOROBANȚU, str. Primăverii nr. 45, Dorobanțu, judeţul TULCEA, telefon 0240576306, fax 0240576303/426, e-mail consiliul_dorobantu@yahoo.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut:
– teren extravilan, categoria curți construcții, în suprafață de 16.148 mp, aparținând domeniului privat al Comunei Dorobanțu, județul Tulcea, tarla 35, parcela 254/1, înscris în cartea funciară nr. 36989, număr cadastral 36989.
– bun imobil extravilan, categoria curți construcții aparținând domeniului privat al Comunei Dorobanțu județul Tulcea, teren și construcție cu destinația Grajd de animale, cu o suprafață construită de 239 m.p. și teren aferent în suprafață de 2.988 m.p., tarla 68, parcela 718, înscris în cartea funciară nr. 38550, număr cadastral 38550. Vânzarea se face conform O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, H.C.L. nr. 17 din 15.04.2025 și H.C.L. nr. 27 din 24.07.2025.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al
documentației de atribuire: de la sediul Comunei Dorobanțu sau în format electronic la adresa de e-mail contact@primaria-dorobantu.ro.
3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul achiziții publice, resurse umane și relații cu publicul, telefon 0240576306, fax 0240576426, adresa de e-mail: contact@primaria-dorobantu.ro.
3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei și se poate achita în numerar la casieria Comunei Dorobanțu sau prin ordin de plată în contul RO73TREZ6425006XXX000456, CUI 4793901, deschis la Trezoreria Măcin.
3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 08/09/2025, ora 16:00 la adresa de e-mail: contact@primaria-dorobantu.ro.
4. Informații privind ofertele: -.
4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 15/09/2025, ora 16:00.
4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: COMUNA DOROBANȚU, str. Primăverii nr. 45, Dorobanțu, judeţul TULCEA.
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 16/09/2025, ora 10:00, în sala de ședințe a Comunei Dorobanțu, Județul Tulcea, str. Primăverii nr. 45.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Tulcea, Str. Toamnei nr. 15, județul Tulcea, cod poștal 820127, telefon 0240 504 217, fax 0240 513 077, e-mail: tribunalul-tulcea@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 25/08/2025.