1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: COMUNA DOROBANȚU, str. Primăverii nr. 45, Dorobanțu, judeţul TULCEA, telefon 0240576306, fax 0240576303/426, email consiliul_dorobantu@yahoo.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: vânzare teren extravilan, în suprafața de 16.148 mp, proprietatea privată a Comunei Dorobanțu, județul Tulcea, tarla 35, parcela 254/1, categoria curți construcții, înscris în cartea funciară, cu nr. cadastral 36989, conform HCL nr.17 din 15.04.2025 si OUG nr. 57 din 03.07.2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: atribuire se poate ridica de la sediul Comunei Dorobanțu sau în format electronic la adresa de email contact@primaria-dorobantu.ro în maxim 4 zile lucratoare de la primirea solicitării.
3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul achiziții publice, resurse umane și relații cu publicul, telefon 0240576306, fax 0240576426, adresa de e-mail: contact@primaria-dorobantu.ro
3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei și se poate achita direct la casieria Comunei Dorobanțu sau prin ordin de plată în contul Comunei Dorobanțu RO73TREZ6425006XXX000456, CUI 4793901
3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 05/09/2025, ora 16,00 la adrea de email: contact@primaria-dorobantu.ro
4. Informații privind ofertele: se regăsesc în caietul de sarcini.
4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 10/09/2025, ora 12,00
4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: COMUNA DOROBANȚU, str. Primăverii nr. 45, Dorobanțu, judeţul TULCEA
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un exemplar original
5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 10/09/2025, ora 14.00, în sala de ședințe a Comunei Dorobanțu, Județul Tulcea, str. Primăverii nr. 45.
6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Tulcea, Str. Toamnei nr. 15, județul Tulcea, cod poștal 820127, telefon 0240 504 217, fax 0240 513 077, e-mail: tribunalul-tulcea@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 19/08/2025, cu cel puțin 20 de zile calendaristice înainte de data limită pentru depunerea ofertelor.