1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
UAT Comuna Mereni , comuna Mereni , strada Bucuresti , nr.57, cod poștal 147205, telefon 0247/450.608 , fax 0247/450.608 , e-mail: prim.mereni@gmail.com , CUI 6691932
2. Informaţii generale privind obiectul vânzării , în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:
– vanzarea prin licitatie publica a unui bun mobil , AUTOGREDER Q&K G16 , apartinand comunei MERENI , JUDEȚUL TELEORMAN
- Lungime: 8 m.
- Putere: 140 kW / 190 CP.
- Greutate: Aproximativ 14 t.
- Lățime partajată: 4 m.
- Unghi de înclinare al brațului pivotant: Până la 90°.
- Lungime totală cu lama frontală și ciocan cu trei dinți: 9,1 m.
- Echipamente standard și suplimentare: Oferă o gamă largă de utilizări.
- Sistem de comandă: Servo-direcție, servo-frână și supape de comandă care răspund precis
– preţul de minim de pornire al licitaţiei este 10.500 LEI
conform HCL 36/27.06.2025 și temeiului legal: O.U.G. 57/03.07.2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
la cerere, de la sediul Primariei Mereni strada Bucuresti , nr.57, cod poștal 147205, telefon 0247/450.608 , fax 0247/450.608 , e-mail: prim.mereni@gmail.com
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Se poate obține de la registratura Primariei Mereni.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Dacă se ridică de la sediul instituției:
100 lei / exemplar, ce se achită numerar la casieria instituției Primaria comunei Mereni.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 03.10.2025 ora 10.00.
4. Informații privind ofertele: se regasesc in caietul de sarcini aprobat prin HCL nr. 36/27.06.2025
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 09.10.2025 ora 16.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Mereni , comuna Mereni , strada Bucuresti , nr.57, cod poștal 147205, telefon 0247/450.608 , fax 0247/450.608 , e-mail: prim.mereni@gmail.com – Registratura primariei.
4.3. Numărul de exemplare în care treuie depusă fiecare ofertă:
Oferta se depune la sediul Primariei comunei Mereni intr-un singur exemplar semnat de catre ofertant si contine doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior , care se inregistreaza la Registratura Primariei, in ordinea primirii lor, precizandu-se data si ora .
5. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:
10.10.2025 , ora 13.00, comuna Mereni, comuna Mereni , strada Bucuresti , nr.57, cod poștal 147205, telefon 0247/450.608 , fax 0247/450.608 , birou viceprimar .
6. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Teleorman , județul Teleorman , str. Ion Creanga , nr. 53 Alexandria , telefon 0247/406.016 , fax 0247/317.322, e-mail: tr-teleorman-regcaf@just.ro
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 10.09.2025.