Retailerul olandez Action își extinde rețeaua în România: noi magazine și recrutări în București

V. E.
sursa foto: facebook.com/actiondotcom

Action, cunoscutul lanț de magazine cu prețuri mici din Olanda, accelerează extinderea în România, pregătind deschideri în mai multe orașe și demarând recrutările pentru posturi administrative în București.


Retailerul olandez Action, specializat în comercializarea de produse nealimentare la prețuri accesibile, continuă planul agresiv de extindere pe piața din România. Pe lângă magazinele deja anunțate în București și Cluj-Napoca, compania pregătește deschiderea de noi unități în Pitești, Arad și Oradea, potrivit informațiilor obținute recent.

La nivel european, Action a încheiat anul 2024 cu aproximativ 3.000 de magazine deschise în 12 țări și o echipă formată din circa 80.000 de angajați. Conform datelor financiare raportate, retailerul a atins o cifră de afaceri anuală de peste 13 miliarde de euro.

Strategia de piață a companiei este centrată pe conceptul de „prețuri mereu mici”, oferind permanent o selecție de 1.500 de produse care nu depășesc 5 lei. Acest model de business plasează Action în competiție directă cu branduri deja consolidate pe segmentul discount din România, precum Pepco și Kik.

În paralel cu expansiunea teritorială, subsidiara românească a companiei a lansat o campanie de recrutare pentru poziția de Payroll Support Administrator în București. Pentru acest post sunt căutați candidați cu studii medii și cel puțin doi ani de experiență într-un rol similar.

Cerințele includ o bună atenție la detalii, orientare spre acuratețe, abilități solide de organizare și competențe excelente de utilizare a pachetului Microsoft Office. De asemenea, persoanele interesate trebuie să dovedească o bună capacitate de gestionare a informațiilor confidențiale și să stăpânească limba engleză la un nivel avansat.

Economica.net a anunțat în exclusivitate, în luna februarie, intrarea Action pe piața din România și inițierea procesului de recrutare pentru unitățile din București și Cluj-Napoca.

Prin planurile ambițioase de extindere și strategia de prețuri reduse, Action pare pregătit să devină un jucător important pe piața de retail din România, într-un context în care consumatorii sunt tot mai atenți la raportul calitate-preț.

Distribuie acest articol