Sameday își propune să proceseze un milion de colete pe zi de Black Friday!

SAMEDAY achiziționează Cargus - SAMEDAY anunță achiziția Cargus: o fuziune care va remodela piața de curierat din Ro...
sursa foto: sameday.ro

Sameday se pregătește să gestioneze un milion de colete pe zi de Black Friday

Compania Sameday, bine cunoscută în sectorul curieratului din România, și-a anunțat planurile de investiții masive pentru 2025, în valoare de peste 80 de milioane de euro. Aceste fonduri sunt destinate îmbunătățirii tehnologiei, dezvoltării regionale și creșterii capacității operaționale, inclusiv extinderii rețelei easybox. În primele nouă luni ale anului, Sameday a înregistrat o creștere a veniturilor de 20% față de aceeași perioadă a anului precedent, pregătindu-se astfel pentru o perioadă aglomerată de Black Friday, când se așteaptă o creștere de aproximativ 70% a volumelor de livrare.

„Sezonul cumpărăturilor care debutează cu cel mai mare eveniment de reduceri al anului, Black Friday, aduce întotdeauna o creștere semnificativă a volumelor, precum și o complexitate ridicată a livrărilor. Toate investițiile și eforturile făcute de noi în extinderea rețelei de livrare în afara casei, în capacitatea de procesare și livrare a comenzilor, dar și în soluții tehnologice de ultimă generație ne-au pregătit să susținem partenerii din e-commerce. În același timp, îmbunătățirile constante aduse aplicației Sameday îi ajută pe clienți să gestioneze mai simplu comenzile.” – Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Investiții semnificative în logistică

Pentru anul 2025, Sameday anunță cel mai mare buget de investiții din ultimi ani, reprezentând 30% din totalul investițiilor efectuate între 2020 și prezent. Datorită extinderii capacității logistice, compania se pregătește să sorteze un număr record de colete, acest lucru devenind posibil datorită celor trei hub-uri existente în București, Sibiu și Brașov. Sameday a deschis recent cinci noi centre logistice, precum și un centru dedicat coletelor agabaritice, fiecare echipat cu un sistem automatizat de ultimă generație.

Angajamentul pe termen lung pentru sprijinirea dezvoltării e-commerce-ului este evident, fiind introdus recent serviciul de livrare în orice țară din Uniunea Europeană, accesibil atât companiilor, cât și persoanelor fizice prin intermediul aplicației mobile sau platformei web.

O rețea tot mai extinsă pentru livrări eficiente

Popularitatea rețelei easybox a crescut cu peste 20%, ajungând la peste 7.700 de puncte de livrare în România. Sameday a extins și rețeaua SAMEDAY Point, dublând numărul acestora până aproape de 1.600 la nivel regional. Aceasta evoluție are rolul de a oferi o experiență optimizată pentru livrări, în special în zonele cu cerere ridicată.

Strategia Sameday se concentrează pe furnizarea de flexibilitate, accesibilitate și predictibilitate în livrări, un aspect important pentru partenerii din e-commerce, mai ales în perioadele de vârf, precum Black Friday. În ultimul an, compania a investit peste 20 de milioane de euro în dezvoltarea logisticii, reușind să instaleze un locker Sameday la aproximativ 3.500 de locuitori.

Aplicația Sameday câștigă popularitate

Aplicația Sameday a devenit din ce în ce mai apreciată, cu peste 4 milioane de descărcări în România. 70% dintre utilizatorii români consideră aplicația ca fiind cea mai eficientă soluție pentru gestionarea livrărilor, datorită interfeței intuitive și funcțiilor diverse, cum ar fi actualizarea termenului de livrare și opțiunea de a trimite colete către alte adrese.

Pe măsură ce se apropie Black Friday, Sameday își extinde personalul, cu o creștere de peste 60% în rândul curierilor și o flotă de peste 500 de mașini dedicate transportului. Aceste măsuri sunt menite să asigure un flux eficient de livrări în perioada de vârf, când se estimează că vor fi livrate peste 4 milioane de colete doar prin intermediul easybox.

În concluzie, Sameday se pregătește să facă față provocărilor unei perioade de vârf fără precedent, printr-o combinație de investiții strategice, expansiune logistică și inovații în Tehnologie, asigurându-se că partenerii și clienții beneficiază de servicii de calitate.

Distribuie acest articol